نشست خبری مدیر عامل موسسه فرهنگی اقیانوس آبی
نویسنده : یزدفردا | عکاس : مجید دهقانی زاده | شناسه خبر : 169214 | تاریخ انتشار : 16 Aban 1400 - 19:14 | 6074 بازدید
«داوود احمدی» امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اهمیت موضوع برندسازی در کسب و کارها و غفلت کسب و کارهای یزدی از این حوزه، تصریح کرد: یزد تا چند سال قبل با توجه به ارزش‌هایی که از گذشته کسب کرده است، یک برند ملی محسوب می‌شد ولی پس از جهانی شدن بافت تاریخی‌اش، به یک برند جهانی تبدیل شده است.
برچسب ها
ثبت دیدگاه
سایر گالری ها